WARUNKI GWARANCJI



Firma F.H.U. CAR-TECH Andrzej Sitarski z siedzibą w Suchedniowie przy ulicy Jodłowa 12A gwarantuje, że produkt oznaczony w niniejszym dokumencie jest produktem używanym lecz wolnym od jakichkolwiek wad fizycznych. Gwarancja jest ważna na terytorium Unii Europejskiej.

Gwarancja obowiązuje przez okres ……………………………………..

1. F.H.U. CAR-TECH – Gwarant udziela gwarancji na sprawne działanie skrzyni biegów.
2. Gwarancja udzielana jest na określony przebieg lub czas, liczony od daty wydania skrzyni biegów zgodnie z informacjami zawartymi na rewersie karty gwarancyjnej, stanowiącej załącznik do dowodu zakupu.
3. W ramach gwarancji gwarant zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad fizycznych tkwiących w sprzęcie i ujawnionych w terminie określonym w gwarancji.
4. Gwarancja nie obejmuje czynności takich jak: montaż sprzętu, konserwacja, regulacja.
5. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych po sprzedaży, spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem sprzętu, montażem, konserwacją lub transportem.
6. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności finansowej za koszty montażu, demontażu oraz innych ewentualnych czynności powstałych w związku z uszkodzeniem produktu.
7. Gwarancja nie obejmuje również uszkodzeń spowodowanych niewłaściwą lub niezgodną z zasadami sztuki i wiedzy, nieautoryzowaną przez gwaranta lub samowolną przeróbką czy naprawą sprzętu.
8. Sprzęt podlegający reklamacji powinien zostać dostarczony do serwisu Gwaranta.
9. Ujawnione wady fizyczne zostaną usunięte niezwłocznie po dostarczeniu sprzętu do serwisu gwaranta, a okres naprawy nie powinien przekraczać 7 dni roboczych.
10. Uprawniony z gwarancji ma prawo do wymiany sprzętu na wolny od wad, jeżeli w okresie gwarancji serwis dokona dwóch napraw, a sprzęt nadal będzie wykazywał wady uniemożliwiające używanie do zgodnie z przeznaczeniem lub gwarant stwierdzi na piśmie, że usunięcie wady jest niemożliwe.
11. W przypadku, kiedy podlegający reklamacji sprzęt nie może zostać wymieniony na taki sam określony co do gatunku (np. została zakończona jego produkcja) lub naprawa sprzętu jest niemożliwa do wykonania, Gwarant zwróci równowartość wynikającą z wydanego przez niego dokumentu księgowego w gotówce.
12. Podstawą przyjęcia sprzętu do naprawy gwarancyjnej jest podpisana karta gwarancyjna.
13. Nalepki na podzespołach, plomby i inne oznaczenia nie mogą być uszkodzone bądź zatarte. Uszkodzenie w sposób uniemożliwiający jednoznaczne odczytanie umieszczonego na niej symbolu lub koloru gwaranta spowoduje utratę gwarancji.
14. Wszelkie zmiany lub poprawki w treści karty gwarancyjnej mogą być dokonywane jedynie przez upoważnioną osobę oraz muszą zostać opieczętowane podpisem i pieczęcią gwaranta.
15. Sprzęt do serwisu powinien być dostarczony kompletny, w opakowaniu zabezpieczającym go przed uszkodzeniami w transporcie.
16. W przypadku stwierdzenia wady naszego produktu w okresie gwarancji, przed podjęciem jakichkolwiek czynności (montaż, demontaż, holowanie, etc.) wymagany bezzwłoczny kontakt pisemny lub telefoniczny ze sprzedawcą.
17. Reklamacja jest rozpatrywana wyłącznie w serwisie Gwaranta.
18. Z uwagi na to, że jest to produkt seryjny bez żadnych modyfikacji gwarancja nie obejmuje jazdy sportowej lub wyczynowej.
19. Gwarancja nie obejmuje elementów gumowych i uszczelniaczy.
20. Skrzynia biegów musi być zamontowana ze szczególną starannością czyli musi nastąpić:
a) Dokładne sprawdzenie sprzęgła.
b) Dokładne sprawdzenie linek lub połączeń stałych od lewarka biegów.
c) Dokładne sprawdzenie półosi.
d) Wlanie oleju którego rodzaj i ilość określone są w gwarancji.
e) Bardzo staranne dokręcenie skrzyni biegów do silnika oraz łap mocujących.
f) Dokładne sprawdzenie tulejek ustalających do bloku silnika i rozrusznika.
21. Gwarancja nie jest ważna w przypadku braku pieczątki lub czytelnego podpisu sprzedawcy.
22. Gwarancja traci ważność w przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, gdy sprzedany towar był rozkręcany przez kupującego lub w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uchybień np.:
a) Popękane lub wytarte sprężyny w tarczy sprzęgłowej.
b) Spalone sprzęgło.
c) Jakiekolwiek wycieki z winy montażysty.
23. Gwarancja nie obejmuje kosztów towarzyszących awarii, takich jak utrata możliwości korzystania z pojazdu, strata czasu, wydatki na paliwo, telefony, podróż, zakwaterowanie, utrata możliwości przewozu oraz uszkodzenie rzeczy osobistych, straty komercyjne i utrata dochodów.
24. Uprawniony z gwarancji zgadza się na warunki gwarancji podpisując niniejszy dokument.